MOJO

28 Ocak 2013 Pazartesi

26 Ocak 2013 Başaltı kabin farş destek parçası, puf ve kaya levreği!


Yoğun bulutlu, soğuk,  

                                                                             kasvetli ve de

poyrazlı bir sabah vakti karşıya geçiyoruz

İlk iş: farşların esnememesi için altna destek parçası yapılıyor

Parçalar bu şekilde: geçmeli




Şimdi de başaltı kabin pufu yapılıyor

Kapağını da kapatınca

Tamamdır!


Bakalım: açılıyor, iyi-çalışıyor!


Bu puf da yapılınca yer oldukça daraldı gibi geldi bana!
- Cem burayı çok küçülttün, nasıl hareket edeceğiz burada??? diye hayıflanırken;

Cem'den cevap geliyor: 
- Baksana böööyle esnerken bile gayet rahat sığıyorum buraya :)))

Puf yakından


Önden



Bugünlük bu kadar, artık paydos!!!
Kış-soğuk-aşağıda uzun süre çalışmak istemiyoruz: daha tam anlamıyla iyileşemedik: yavaş ama sağlam gidelim diyoruz.
Bu öğlenki yemek alışverişinde Real'de kaya levreği (granyöz-sarı ağız) vardı taze taze. Kuzinede yapılmak üzere alındı!
Geçenlerde yaptığımız mercan balığı gibi biraz tereyağ biraz karabiber ile kuzineye atıverdik. 
Hepimiz çok beğendik:
Erol Şar-Ömer Kırcal-Cem Hızlan-Aytül Kızaran 

Sohbet konusu: arma ayarları...
Mojo'nun direği, geriye yatık gurcataları ile bükülebilir bir direk olacak; bunun avantajları ve dezavantajları üzerine konuşmalar...

Salı akşamı (29 Ocak 2013-Gitar Cafe) Ömer'i dinlemeye gideceğim: Kadıköy'de grubuyla beraber konser veriyor olacak!

Yemek sonrası biraz teftiş!

Abi bu motoru nasıl koyacağız tekneye???


Haftaya Cem izinli olacak.
Tekneyi çevirdikten sonra oluşan "performans düşüklüğünü" kapatmayı hedefliyoruz :)))