MOJO

2 Mart 2014 Pazar

01 Mart 2014 Tesisat - Yakıt depoları

Pis su deposunun bağlantılarına devam ediliyor

Sağ altta görülen el pompası, pis su deposunun deşarjı için


Benzeri bir pompa da sintine deşarjı için 

Bu pompanın farkı; bypass valvi içermesi
Bu sayede santrifüj sintine pompalarını da el pompası üzerinden aynı çıkışa bağlayabiliyoruz

Şimdi yakıt tankları ve bağlantıları
Arka kamara yatağının altındalar



Dolum hortumları hazırlanıyor ve geçeceği yerler tekrar gözden geçiriliyor

Yakıt depoları dolum hortumları hazır
Sonrasında havalandırma, motor ve webasto bağlantıları ve geri dönüş hattı eklenecek

Banyo evyesi altında görünen 3 yollu valv, pis su deşarjını depoya ya da direkt denize seçeneklerini sağlıyor
Tuzlu su besleme ve pis su deşarjı hortumları üzerinde sifon kırıcıları da görülüyor

Y valvin, bu durumu, direkt denize seçeneği

Gri su ve pis su deşarj vanalarının üzerinde oluşturulmuş manifoldlar

Yakıt depolarına kabin içinden bakış...
En sağda sintine deşarj hortumu da görülüyor



28 Şubat 2014 Tesisat - Pis su deposu

Banyo tarafındaki tesisat tamamlandıktan sonra, pis su deposu, ıslak elbise dolabının altına yerleştiriliyor

Pis su deşarjı, deponun içine ya da direkt denize olabilecek şekilde planlandı

Pis su deposunun deşarj ve havalandırma girişleri takılıyor

Vetus flexible black water tank - 100 lt

Teknenin hareketleri sırasında deponun zedelenmemesi için, altına poliüretan köpük yerleştiriliyor



Koruyucusu ile birlikte depo, yerine 

yerleştiriliyor

Biraz mola,
çok zorladı bu tesisat işi!

Bu arada sintine deşarj hortumu da mutfağın altındaki sintine pompası hortumlarına bağlandı

Pis su deposu bağlantıları, özel "koku geçirmez hortum"la yapılıyor