MOJO

30 Eylül 2014 Salı

30 Eylül 2014 Dümen palasına başlıyoruz!!!

Fotoğraf makinasının şarjı bittiğinden bu kısım biraz özet!!!

İroko omurga ve hücum kenarı detayı fotoğrafta görülüyor

Tesviye işleri, kontrplakların bitiş kenarlarına göre yapılacak

Bunun için, biraz geometrik ve topografik çalışma gerekti tabii!!!

Dümen palası I. aşama:
Hücum kenarı ve taşıyıcı belkemiği




Dümen palası ortasında masif iroko ile sağlam hale geliyor
Hücum kenarı, ve firar kenarı kontrplak ile beslenerek aslında yük taşıması hedeflenmiyor.



29 Eylül 2014 Bir hand-rail nasıl yapılır???

Uygun vasıfta iki ağaç tezgaha alınarak eşleştirilir

İşkencelerle birbirlerine bağlanırlar: adeta tek ağaç gibi...

Uygun yerlerden punch ile kesilir

Arka tarafından da punch ile devam edilir


Punch ile açılan boşluklar dekupaj ile kesilir

Freze ile kenarlar yuvarlatılır

İşkenceler çözüldüğünde

İki adet hand-rail oluşturulmuş olur!!!


Zeminleri uygun şekilde açılandırıldıktan sonra 

Handrailler, kamara üzerinde zemine göre dik duracak...



24 Eylül 2014 Direk dibini düşünürken...

Direk dibini düşünürken, misafirimiz Adil Özkıvanç ziyarete geldi

Kendisi de amatör tekne yapmayı planlıyor


Sohbete Erol Şar da katılıyor...