Yoğun bulutlu, soğuk,
kasvetli ve de
poyrazlı bir sabah vakti karşıya geçiyoruz
İlk iş: farşların esnememesi için altna destek parçası yapılıyor
Parçalar bu şekilde: geçmeli
Şimdi de başaltı kabin pufu yapılıyor
Kapağını da kapatınca
Tamamdır!
Bakalım: açılıyor, iyi-çalışıyor!
Bu puf da yapılınca yer oldukça daraldı gibi geldi bana!
- Cem burayı çok küçülttün, nasıl hareket edeceğiz burada??? diye hayıflanırken;
Cem'den cevap geliyor:
- Baksana böööyle esnerken bile gayet rahat sığıyorum buraya :)))
Puf yakından
Önden
Bugünlük bu kadar, artık paydos!!!
Kış-soğuk-aşağıda uzun süre çalışmak istemiyoruz: daha tam anlamıyla iyileşemedik: yavaş ama sağlam gidelim diyoruz.
Bu öğlenki yemek alışverişinde Real'de kaya levreği (granyöz-sarı ağız) vardı taze taze. Kuzinede yapılmak üzere alındı!
Geçenlerde yaptığımız mercan balığı gibi biraz tereyağ biraz karabiber ile kuzineye atıverdik.
Hepimiz çok beğendik:
Erol Şar-Ömer Kırcal-Cem Hızlan-Aytül Kızaran
Sohbet konusu: arma ayarları...
Mojo'nun direği, geriye yatık gurcataları ile bükülebilir bir direk olacak; bunun avantajları ve dezavantajları üzerine konuşmalar...
Salı akşamı (29 Ocak 2013-Gitar Cafe) Ömer'i dinlemeye gideceğim: Kadıköy'de grubuyla beraber konser veriyor olacak!
Yemek sonrası biraz teftiş!
Abi bu motoru nasıl koyacağız tekneye???
Haftaya Cem izinli olacak.
Tekneyi çevirdikten sonra oluşan "performans düşüklüğünü" kapatmayı hedefliyoruz :)))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...