MOJO

17 Haziran 2012 Pazar

16 Haziran 2012 Teller bitti, sıra kapaklarda...

Güzel bir İstanbul sabahı

Ama müthiş bir poyraz
Aslında İstanbul'un meltemleri başladı. Biraz sert mert ama bizi serinletiyor...

Kaplamanın, kalan son tellerini sökmeye büyük bir heyecanla başlıyorum

Tek tük de olsa içinde kalan parçalar oluyor. Onları işaretliyorum

Şeritleri, kilitli pense ile çekerek telleri kaldırıyorum

Ve onları tek tek söküyorum

İçerde kalan parçaları kontrol ediyorum: bi tanecik bile tel kalsa oradan su alıp batarız alimallah :)

Eveeet arkaya doğru yaklaşıyorum

Pense ile şerit çekme işi beni biraz yorunca Cem'den yardım istiyorum!


Son teller




Arada umutsuzluğa kapılsam da

Bitmek üzereeee




 



Aşağısı temizlendi, telleri biriktirip atıyorum

Benim ve tellerin bu güzel fotolarını çektiğin için teşekkürler Selencim (Hızlan)



Halil (Bayazıd) temizlik yaparken ben de son kontrolleri yapıyorum

İçerde kalan ve işaretlenmiş parçaları Cem ve Selen çıkarıyorlar








Halilcim de kaplamanın genel kontrolünü yapıyor; gözden kaçan 1-2 tane teli çıkarıyor :)

Eveeet, şimdi tam anlamıyla bütün TELLERDEN KURTULDUK!


Astar-boya işlerine geçmeden önce bir-iki detay var, onların halledilmesi gerekiyor.


Omurganın ve bodoslamanın üzerini kapatacak şekilde kapak (caping) yapmak gerekiyor

Bunun için de orta hattın işaretlenip plandaki referans noktalarına göre tesviye yerlerinin belirlenmesi-çizilmesi gerekiyor


Hem aşağıdan

Hem de yukardan ölçümler-işaretlenmeler yapılıyor



 


 
Arada hesaplamalar yapılırken kafalar karışmıyor değil!

İşaretlemeler tekrar kontrol ediliyor







Evet bu kez doğru

Tamam, şimdi referans çivilerini çakabiliriz

Ve tebeşirli iple de çizgilerimizi çizebiliriz

Kalemle de çizelim ki tebeşir çizgisi silinip kaybolmasın




Yorucu günün ardından biraz keyif...


Yarın, kaldığımız yerden devam...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...