MOJO

14 Şubat 2012 Salı

11 Şubat 2012 Ahhh kaplamalarrr...

Bu hafta sonu Cem'i yalnız bırakmak zorunda kaldım; çok yoğundum...
O da sancak tarafının kaplamalarını bitirmeye kararlıydı!

Önce arkadaki 6 mm likler yapılıyor




Şimdi sıra ön taraftaki 4 mm liklerde








Eveeeet, radius kısmı ile düz kısım aynı hizada...

Ve bitti burası da...
Gittikçe daha pratikleşti galiba (yoksa ben yokum diye mi daha seri çalıştı, cık cık cık:) )

Şimdi araya gelen parçalar yapılıp, sonra da yapıştırıp sabitleyince tamam olacak. Cem'in söylediğine göre son kat 6 mm lik kontrplaklar çok daha kolay olacakmış???

Bu arada haftaya Boat Show var, hafta sonları çok kalabalık oluyor, haftaiçi bir gün gitmeyi panlıyoruz. Ben özellikle iç dizaynla ilgileniyorum: renkler, kumaşlar, banyo-mutfak malzemeleri  ...
 Cem de diğer malzemelerle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...