MOJO

3 Ocak 2012 Salı

02 Ocak 2012 Kaplamalar... devam...

Eveeeet, bu taraf 4mm'liklerin 2. katı bitiyooooor!


Yine boşluk bırakarak yapıştırılıyor






Sonra da aradaki parçalar

En uç kısım boylamasına yapılıyor, burası oldukça dar çünkü



Bitti...

Zımba deliklerinden bile epoksi pörtlüyor!

İçerden görünüm

AR-GE çalışmalarına devam

Cem'i kendi haline bıraksanız, yemeden - içmeden, saatler hatta günler geçirebilir tornasının başında :)


Tornada, parça hazırlanıyor: şaft jeneratörü için
Çalışmasını ümit ediyorum; teknede bazı elektrikli "ev" aletlerimi de kullanmak istiyorum :)









Parça, OK

 Tam oturuyor yerine

 Walla, süper olmuş :)

 Milimetrik olarak yerine uyuyor






 Bu da motora denk gelen kısmına uygun parçası

 Atölyeden çıkmadan bir kez daha fotoğraflıyorum; inanamıyorum, 4mm lik kaplamaların 2. katı bitti bugün...
Son katı daha kolay olacak diye ümit ediyorum
4mm kontrplak ile çalışmak bela bişey; tamam kıvırması kolay ama fazla kıvrılıyor, eğilip bükülüyor, istediğin düzgünlükte durmuyor vs vs...
O yüzden dikkat ettiyseniz bu kısma ben fazla ilişmedim :))
4mm liklerin son katı bitsin, 6mm kontrplaklarda ben de yardım edeceğim! Onlarla çalışmak daha kolay.



1 yorum:

  1. cem bey, kolay gelsin, yılbaşı falan demeyip çalışmaya devam. enerji çok güzel, bu arada işçilik de çok iyi gidiyor, pas geçmek yok. tebrik ederim. benim hartley-18 de (5 aralık 2011) 6,5 ayda tamamlandı, kısmet olursa mayıs 2012 de denize indireceğiz. sevgi ve saygılarımla, iyi seneler, sağlıklar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...