MOJO

25 Aralık 2011 Pazar

24 Aralık 2011 Kestane şarap-Acele cevap!

Havalar oldukça soğudu, epoksi işi için pek uygun değil. Bu yüzden biz de bu kısmı biraz daha ağırdan alıyoruz; sonuçta teknenin belki de "en önemli" kısmını yapıyoruz. Ne kadar yavaş o kadar sağlam.

 Bugün Erol Abi yine yardımdaydı, sağolsun


 Ölçüm aleti ile çizimler


İşaretlemeler 




 Kesim için hazırlanıyor


 Biten parçalar buraya


 Kesilen parça da yerini alıyor



 Bu da sonuncu



 Hepsi tamam, hava sıcaklığına göre, haftaya, belki yapıştırırz belki diğer parçaları hazırlarız


 Biraz mola zamanı


Kestaneler hazırlanıyor


Bu arada sohbet; yelkenler üzerine...

- Tuvaleti elektrikli mi takalım, manuel mi olsun?



- Şu kitaplara bi bakalım...
Kestaneler bir süre suda bekleyecek
Bu sırada AR-GE çalışmalarına devam edelim...

 Yeni alınan kasnak, alternatöre uygun hale getirilmeye çalışılıyor


 - Bakalım olacak mı?
- Ben dedim ver bi tornacıya yapsın diye ama dinlemiyor, illa kendisi yapacak!


- Eline dikkat!


 Ben sabırsızlanıp kestaneleri sobaya dizdim bile, AR-GE'cilerimiz de geldi!


 Bu akşamı "kestane-şarap" akşamı yapalım dedik!


 Yanmasınlar!!!



Sohbet de derinleşiyor...


 Erol Abi, yine "öyle olmaaaaz" ları ile Cem'i kışkırtıyor :)


 Cem, makul ve oldukça bilimsel açıklamalar ile orta yolu bulmaya çalışıyor
Ömer de bir taraftan "yaş olayından" dem vuruyor!
Fark ettiyseniz Ömer artık sık gelmiyor atölyeye; ne yapsın, Evrensel'ine kavuştu, artık her hafta sonu onunla, kıskanmıyor değilim :)  (Biz de biran önce bitirsek de çıksak)
Geçen hafta bizi de seyir için davet etti ama olmadık işler çıktı gidemedik, çok merak ediyorum Evrensel'in seyrini. En kısa zamanda bir seyir planlayabilirsek paylaşacağım


Şarap bitti ama güzel sohbet devam etti, bu sayede benim de bilgilerim artıyor, hatta fikirlerimi paylaşacak hale bile geldim diyebilirim :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...