MOJO

16 Ekim 2011 Pazar

15 Ekim 2011 Radiuslar, nihayet!!!

Artık radiusları yerleştirmeye başlıyoruz...

Zımba ile "geçici sabitleme" yapıyoruz

Erol Abi ve Ömer bu hafta da bizimle, sağ olsunlar çok yardımcı oluyorlar
Geçen hafta Cem ile ikimiz plakaları sabitlemeye çalıştık, oldukça zorlandık; kontrplakları bu kısa mesafede bükerken olabildiğince kuvvetle bastırmak gerekiyor. Hatta zımba tellerini yerlerinden fırlatıveriyorlar. Bu yüzden iyice bastırıp öyle zımbalamak gerekiyor. Bunun için de en az 3 kişi olmak gerekiyor...



Ben bugün "yedekteyim"  :)


Bugün sürpriz konuğumuz Hemi Elkabes.

Aralarda 1-2 boşluk bıraktık; arkaya doğru ilerledikçe aynı düzeni korumak zorlaşıyor, boş yerleri tesviye ederek plakalayacağız


Ben arada dayanamadım, içeriden görünümünü de fotoğrafladım

Az kaldı

Komşular bizi izlemeye devam ediyorlar :)

Eveeet, bitti sayılır


- Baba artık bitirelim tekneyi 
- Tamam kızım az kaldı !

2. boşluk plakası yerleştiriliyor


Tamam bu 6mm.lik plakaların mesafesi kısaydı ama zorlanıp yerleştirdik de bu 4mm.lik kontrplaklar dip dibe, nasıl kıvıracağız ???

Kaynar su!!!

Makarna gibi büküldü!

Oooo çok rahat oldu böyle


Fazlalık kesiliyor



Zımba

Şimdi 2.si



Bu anları kaçırmamalıyım, teşekkürler Selen...

Selen keyifte...


Veee içeriden görünümler...



Artık biraz dinlenme zamanı. 
Yukarıdaki dinlenme alanımızdayız.
Ömer de benim gibi "puzzle manyağı"ymış, Chagall"ın bir resmini yapıyoruz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...