MOJO

20 Haziran 2011 Pazartesi

18 Haziran 2011 Törpüleme işi & Hafif ve sağlam makaralarımız!



Ben bugün stringer yuvalarının düzeltilmesi işine devam ediyorum. Cem de makaraları yapıyor


-Ya bu zımpara uç yine çıktı, walla ben düzgün yapıyorum ama ne yapayım fırlayıveriyorlar, buna yeni uç takar mısın???
-Hay Allah, ben yıllarca maket yaptım onunla, birşey olmadı, cık cık cık... Ver bakayım, yenisini takayım!

(Koca tekne için vermiş elime maket aletini, Allahım, ben ne yapıyorum :)))

-Deminden beri diyorum sana şunu matkapla yapalım 2 dakikada bitirelim diye!!!

Oh be ...

Mehmet Erem, kendisine yaptığımız makaralarına "denemelik" ip geçiriyor... 


Makaraların teknoplastikleri düzeltiliyor

Mehmet Erem...

Şunu biraz keskinleştirelim!

Rulmanlar ve teknoplastiklerimiz


Tornada hazırlanmış olan parçaları greslenerek takılıyor


-Evet, öyle

-Fazlasını alalım

-Böyle üstüne oturtuluyor

-Kapağını da kapatınca tamamdır


Şimdi diğerlerini yapalım













Eveeet, işte bitti...

İpler böyle olacak



14mmlik halat ile deneyelim dedik (tabii ki görüntüsel olarak)
Fiziksel olarak dayanıklılıkları ise daha önceden tek tek hesaplanmıştı



Mehmet Erem'in isteği üzerine, "karnıyarık" olarak yapıldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...