Teknenin pruvasında çarpışma ihtimalinin yüksek olduğu bölgeyi izole bir hücre olarak düşünmüştük.
Zincirliğin altında kalan bu bölgeye ulaşım gerektiğinde şimdi montajını yaptığımız su geçirmez kapağı kullanacağız.
Zincirliğin altında kalan bu bölgeye ulaşım gerektiğinde şimdi montajını yaptığımız su geçirmez kapağı kullanacağız.
Kapağı vidalamadan önce, altını kendinden yapışkanlı EPDM sünger ile izole ediyoruz: bir çeşit conta yapıyoruz.
Kesiliyor
Arkasındaki bant çıkarılıyor
Kapağın arkasına yapıştırılıyor
Ve yerinde
Başaltı kabin yatağının altında yer alıyor
Bu da kapağı kapatılmış hali...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...