Artık "bahar" geldi gibi İstanbul'a :)
Hava sıcaklığı yaklaşık: 18-20 C derecelerde...
Poyraz
Bu haftasonu, mutfakta ne var ne yok taşıdım atölyeye :)
Kepçeler mi dersiniz,
Mikser mi dersiniz,
Kaseler mi...
Sabahtan ikimiz de yoğun olduğumuzdan öğleden sonra ancak gelebildik atölyeye. Bugün iki kişiyiz.
Hava artık ısındı, ben de inebildim aşağı!
En arkadan öne doğru sancak tarafının 2. kat kaplamalarını yapıyoruz...
Hava sıcaklığı yükseldiğinden geçen haftadan emprenyelenmiş kontrplakların bu hafta mutlaka epoksilenerek yapıştırılması gerekiyordu.
Başta biraz yavaş başlasak da ortalara doğru hızlandık.
Ben epoksiyi kutularından kepçelerle alıp ölçülü bir şekilde çırpma kabına koyup mikserle karıştırma ve sonrasında bunu sürme işlemlerini yaptım
Cem de sabitleme işlerini yaptı: vida ve zımba ile
Saat 16.00 civarında başlamıştık.
Teknenin tam orta kısmına yaklaşık 3 saat sonra gelebildik!
İlk kısımların vida delik yerlerinin zaten belli olmasından dolayı birer boşluk atlayarak yaptık.
Ön kısma, 4mm lik kısma geliyoruz
Eveet :) Nihayet 4mm liklerdeyiz, bunlar çok kolay yapılıyor, bir taraftan da çoooook acıktık. Ama bitmeden yemek yemek yok!!!
İşte 4mm lik kontrplakların olduğu kısımdayız
Ve bittiiiii.....
(Biz de bittiiiiik!!!...)
Sabah kalktığımızda dinlenmiş halde fotoğraflarımızı çektik
Biraz detay
Artık alt kısımdaki 12mmlik kontrplaklara üst ksımdakiler de denk geliyorlar, aynı hizadalar...
Bu kat ile birlikte tekne formunu çok daha iyi aldı.
Normalde Dudley Dix, okyanus geçtiği teknesini bu şekilde yani 12mmik kaplamayla bitirmiş. Ama biz 2. opsiyonunu yapacağız; bir kat daha kaplayacağız. Son kat 6 mm lik kontrplakla kaplanacak ve toplamda 18 mmlik olacak duvarlarımız :)
Bu haftasonunun başrol oyuncuları: Mixer - Çırpma kasesi - Sıvacı tarağı
Epoksi komponentleri: DURATEK KLM 474 B
DURATEK KLM 474 A
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler...